Visa ett inlägg
Oläst 2007-01-08, 16:07 #25
BE Network BE Network är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
BE Network BE Network är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
För att hålla er lite uppdaterade vilket jag misstänker att en del tycker är intressant då vi givetvis alla vill motverka oseriösa handlare så kommer här en liten uppdatering.

Jag var i kontakt med personen som skrivit under inkassokravet samt betalningsföreläggande hos kronofogden och han bad om ursäkt och det var tydligen pga. den mänskliga faktorn. Dock tycker jag endå det är rätt häpnadsväckande att det går så långt som hit pga. den mänskliga faktorn. Enligt killen jag talade med som tydligen är en av ägarna av denna sajt kunde jag riva alla papper, men jag bestrider givetvis det hela endå för att vara på den säkra sidan. Han lovade att titta vidare på mitt fall och återkomma under kvällen. Givetvis skriver jag en rad då så ni vet hur denna resa slutar. Det som även förvånar mig är att detta bolag (troligtvis modersbolaget) bland annat jobbar åt en del stora och välkända företag vilket får mig ännu mer att rynka på näsan.

Men visst jag kan tänka mig att en hel del betalar för att slippa trubbel speciellt med bifogade papper till kronofogden. Ska jag vara ärlig så funderade jag själv ett tag på att göra det och leva vidare. Men samtidigt så nej!

Tråkiga historier brukar ha tråkiga slut, men vi får se hur de hanterar detta och vad som sägs ikväll.

Såg av en händelse "grynets show" där hon i slutet avslutade med: Ta ingen skit!

Tänkte därför vara lite fyndig och avsluta med
Betala inga felaktiga fakturor!
BE Network är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat