|
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Jun 2004
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Jun 2004
|
Ja Johan H.. Jag är helt införstådd med det jag skriver..
Jag har också svårt att tro att dom skulle bli marknadsledande p.g.a sitt ställningstagande och du skriver själv "...om..." vilket ändå talar för att många ändå inte vill förknippas med fildelning på allmän begäran.
Vad gäller prissättningen så beror den säkert inte på deras åsikter. Att dom är billiga talar mer för bra avtal, eventuella risktagande samt att dom faktiskt kan driva sitt företag seriöst. Jag skulle även tro att dom inte skulle hushållit Pirate Bay utan att ha kontrollerat den lagliga vägen..
Sedan kommenterar du länder med olika förutsättningar. Det är precis som med vilken annan verksamhet som helst. Vad skulle exempelvis hända med Microsoft om Bill Gates går ut med sitt stöd till det ena kontroversiella än det andra? Förmodligen inget mer än att han får ta lite skit och kanske få styrelsen emot sig... <Marknadsledande och dominant ställning>. Om däremot den lilla butiksinnehavaren gör samma sak då får han/hon endast nöjja sig med de (få?) kunder som faktiskt håller med...
|