Visa ett inlägg
Oläst 2007-01-02, 10:44 #3
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Citat:
Ursprungligen postat av 2cool4school
Sjukt mycket skönare med en bredare sajt, det ger ju mycket mer öppnare ytor och ger ett mer cleant-look.
-Som du själv säger så har du tagit bort reklamen, vilket gör ju att den ser mer clean ut, är det tänkt att du ska trycka in reklam där?
Jo, sidan är anpassad för att rymma en 728x90 banner mellan headern och menyn samt innehållet. Den passar där perfekt i bredd. Sedan kommer jag ha flera 250 eller 240x240 block på högersidan alternativt "halvblock" x120. Dessa annonser tänkte jag varva med hjälp av phpAdsNew mellan en TradeDoubler-pool, en Affiliator-pool (vill ju ha en tårta nästa jul ) och kanske ett AdSense-block.
Citat:
Originally posted by -2cool4school@Jan 1 2007, 19:53
-I menyn så har du två alternativ, Om Allting Gratis .se och Om gratis saker, vore det inte bättre att slänga ihop tillsammans? En om sida bara?
Det hade jag förut, men den sidan blir då så hemskt stor, så att det blir svårt att hitta på den. Tyckte att det var enklare så. Sidan "Om Allting Gratis .se" är inte helt klar, som du kanske har märkt.
Citat:
Originally posted by -2cool4school@Jan 1 2007, 19:53
-Gör logona klickbara.
Just nu ligger båda loggorna som en enda bakgrundsbild. Kan bli lite problem med dem... Den första (vita) kan jag ju lägga som en bild och länka till förstasidan, men den andra (oranga) har ju en länk "på sig" ("Gör Allting Gratis .se till din startsida"). Kanske även annat innehåll som ska finnas "på loggan" sedan, så jag vet inte hur jag ska göra med den riktigt.
Citat:
Originally posted by -2cool4school@Jan 1 2007, 19:53
-Vore det inte schysst med en toplista eller liknande?
Kommer! :lol: Hade det i tankarna redan.
Citat:
Originally posted by -2cool4school@Jan 1 2007, 19:53
-I länken kategorier - kan du inte göra texten lika stora som rubrikerna är, blir så tomt annars.
Jo, den sidan måste göras om och även sökfunktionen. Återkommer då jag är klar med detta.
Citat:
Ursprungligen postat av 2cool4school
En fråga bara, du har ju skype me knapp, är det inte otroligt jobbigt när folk i alla åldrar inte har något att göra och ringer?
Nej, faktist inte, för jag har inte fått en enda felringning (läs: busringning) sedan jag haft den på sidan (flera månader). Men den ger nog inte så mycket varken mig eller besökarna. Ska överväga att ta bort den.
Timofey är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat