Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-31, 03:25 #16
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Ursprungligen postat av alltinggratis
Citat:
Ursprungligen postat av Decibel
Har både handelsbanken och SEB, seb-priset står en bit upp, Handelsbanken tar 1300 för deras paket om jag inte minns helt fel.
Däremot gillar jag handelsbankens loginfunktion bättre med certifikatet än den jäkla digipasset som man ska komma ihåg överallt.
Varför inte använda sig av Swedbank i sådana fall? Eller finns det slagkraftiga fördelar med SEB och Handelsbankens paket som du kan dela med dig utav?
För att jag blev så ignorant bemött där.

Var dit i god tid, informerade om att vi behövde få kontona den 1;a dec (va där cirka 5 dagar innan), helt nystartat bolag, inga krav på varken krediter eller lån utan helt vanligt företagskonto med BG, no more, no less, kostnaden för kontot erbjöd jag mig betala kontant på direkten, hade även med mig bankväxel för pengar som skulle sättas in.
1,5 vecka efteråt hade dom fortfarande inte hört av sig, så jag tog mitt pick och pack och gick till SEB istället och avslutade även alla privatkonton i Swedbank.

Har ännu inte fått pin-koden till digipasset @ SEB än så kan inte uttala mig om något speciellt där, fick en personlig bankkontakt som var väldigt trevlig på SEB och kontona fixades samma dag som vi skrev på pappren.

Möjligt att händelsen var unik för mig, men det spelar ingen roll för just vår del, det räckte för att känna sig oönskad som kund hos Swedbank.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat