Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-28, 21:49 #10
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Hehe 1337pm, jag tar inte åt mig på ett dåligt sätt. jag kan hantera kritik, inga problem med det...

men jag hoppas du förstår att jag måste rynka lite på ögonbrynet när det verkar som att du helt bortsett från att grooming har främst med ansiktshudvård... vi är alla datanördar här inne skulle jag tippa på men vissa av oss borde kunna veta det _mest_ användna ordet för att sköta sin hud och sitt ansiktshygien... ???

Jag är en smula förvånad, och en smula ironisk..men det smärtar mig faktiskt att se att du hellre tolkar in barnporr än hudvård när du läser grooming. Och jag tror faktiskt inte det är jag som har fel synsätt......

Nu måste jag nog skratta lite... för först blev jag lite upprörd men efter lite mat i magen så tycker jag det mest är kul och (tyvärr en smutta sorligt) hur fasen något som grooming kunnat få sån konstig dubbelinnebörd! (är det någon som vet när ordet "snoddes" från att vara ansiktsprodukter till vad IDG tar upp? rätt sjukt..skulle inte vara alltför glad om jag ägde grooming.se....

Elofsson: Tack för feedbacken, ska kolla över just typsnitten som jag inte heller är helt nöjd med, samt det gråa.. tack även för kommentarerna och länkarna
Frost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat