Visa ett inlägg
Oläst 2004-04-22, 13:04 #50
Julien Julien är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2003
Julien Julien är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2003
Atlas: Det är tråkigt att höra att du har haft problem med utbetalningen, men vi på AffiliteNetwork.com skulle ju defintivt uppskatta om sådant togs upp med oss innan man skriver om det i ett allmänt forum, eller åtminstonde samtidigt som man gör det. Att vi tillfälligt har stängt av sidvisningar står på sajten (och har numera förtydligats) då vi för närvarande inte har några CPM-kampanjer och att den "kostade mer än den smakade" i samband med den omarbetningen av statistiksystemet som gjordes.

void: Vi drar både prel.skatt och arbetsgivaravgift, varför det inte framgick på pappret kan jag inte svara på (jag har inte så bra koll på ekonomi ), men jag har skickat det till administrationen så kan de se om det är något som borde förbättras.

marcuss: CPC och pop-ups är nog lika mycket en trendfråga som en bedömning från annonsören. Om man ser över större tidsrymder så går det olika "vågor" i annonstyper, och finns det inga nu kommer det nog komma ganska snart. (CPC-kampanjerna som finns just nu är våra egna..) Det är ju ofta fördelaktigt för en annonsör att välja en annonstyp som inte förekommer så mycket, eftersom man inte har så stor konkurrens inom det området.

I övrigt kan man ju tycka att det är synd om affiliates känner att det saknas intressanta program, men nya annonsörer tillkommer och under nästa vecka bör i alla fall ett fem-tal nya dykit upp. Nyhetsbrev om vilka det är kommer skickas ut som vanligt.

Vad gäller supporten tror jag inte att mail någon gång blivit liggandes längre än 48 timmar (kanske om någon skickat under helgen) och de flesta har berömt oss för en snabb (och trevlig :P) support.
Julien är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat