Citat:
Ursprungligen postat av Kjette
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-Eye
proinet kan va bland de sämsta supporten och servicen jag någonsin vart med om.. Mail som inte besvaras på ett par veckor sen besvaras dem med ooops det hamnade i vårat superbra spamfilter, blablabla.. Deras telefon ringde jag till en gång jag behövde hjälp men han som svarade verkade knappt veta vad proinet var, alternativt var han inte på humör för att snacka.. Maila istället sa han.. Vad är då vitsen med telefonsupport? Deras onlinechat är mycket smidig och bra.... om dem nu skulle va online någongång....
Nej skärpning om jag inte ska häva mina köp
|
Ikväll fick vi ett mail ifrån dig, men jag har INGEN aning vilket mail du reffererar till om du tycker vi har dålig support, finns ett ärende under försäljning (Vi erbjuder 24/7 telefonsupport, samt även 24/7 mail support, men försäljning sitter inte dygnet runt utan där har vi egen personal som sitter och svarar på dessa frågor) där de gäller angående några inloggningsuppgifter som du inte fick, vi testade att skicka till dig ifrån 2 olika e-post adresser på olika servrar, som du heller inte fick, efter ett tag gav du oss en sekundär e-post adress vi kunde maila till, en gmail adress, där fick du uppgifterna direkt på mailen. Samt de finns heller inga andra mail som har kommit till oss förutom det som vi har mottagit ikväll klockan 22.30, som du fick svar av oss 23.42, som är ett fel som inte ens ligger hos oss, utan ditt de gällde en ompekning och de inte gick, killen som har svarat dig har även dubbelkollat DNS inställningarna för ditt s.k huvuddomän för det konto du har beställt och du skulle ha dina egna namnservrar, hur du gör hos din domänleverantör kan inte vi svara på, så vi rekommenderar att du tar kontakt med de så kan dom hjälpa dig att lägga till egna s.k child name server, därefter kan du peka om ditt domännamn med dina egna namnservar.
Edit: stavfel
|
Ja felet verkar vara funnet iaf.. Får rätta mina tidigare uppgifter samt be om ursäkt. Det är inte deras support som är dålig utan antingen min webmail eller deras mail som strular.. Till 99% min webmail
Som sagt via gmailen blev de svar på ett par minuter, sån service och support är guld värt!
Än en gång tar tillbaka det jag sagt och tackar för hjälpen!