Ämne: Vilka?
Visa ett inlägg
Oläst 2003-06-14, 22:27 #9
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by Viktor@Jun 10 2003, 12:31 AM
Förmodligen underskattade jag hennes sida och hennes chanser på att uppfylla de trafikmängder som hon utlovade.
Jag länkade till henne en månad en gång i tiden tror det var 1999, jag mailade och undrade om hon fick nån trafik, hon svarade att hon trodde det för några hade postat i hennes gästbok och sagt att dom kom från mej.

Senare hittade jag henne's extremecounter. "last 20 reffs" var helt fylld med min sida, och hittils har bara en site som hon byter länkar med skickat mer trafik än vad jag gjorde under en månad vad jag kan se(7878).

Självklart visste hon hela tiden att hon fick massa trafik när hon skrev "några". Själv fick jag 34 unika.

Hehe det var då det, webmasters i jakten på trafik för man inte visste bättre

På den tiden kändes det jättetråkigt att hon inte gjorde allt för att skicka samma mängd trafik, för då var hon dubbelt så stor som min sida, nu är hon en tiondel i average ser jag.

http://extremetracking.com/open;ref2?login=framfab2

Tror inte vi skall förvänta oss att hon kommer delta i diskutionerna här för under den tiden jag surfat runt på boards osv har jag aldrig nånsin läst ett inlägg från henne eller överhuvudtaget sett ett spår av henne.

Synd

Jag bjöd in henne hit för någon månad sedan i samband med att jag tipsade henne om att lista WN på hennes sida.

WN
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat