Citat:
Ursprungligen postat av alltinggratis
Jag tycker du borde göra en snyggare logga... vad ska den där röda randen vara till för?
Annars ser det bra ut och det fungerar som det ska.
|
Som jag skrev i det inledande inlägget är jag inte alls speciellt duktig på grafik, men en snyggare logga kommer säkert att komma längre fram. Men tills vidare tycker jag att denna är funktionsduglig. Den röda randen kastades in bara för att sätta lite färg på sidan helt enkelt.
Citat:
Originally posted by -pitbull@Dec 23 2006, 18:18
IMHO: Superproffsigt
Och du påstår att du inte har sinne för grafik/design/layout?
Jag tycker den är klockren för en sådan här typ av sida.
Du hade fått 11 av 10 möjliga stilpoäng av mig om det inte var för några detaljer som jag trots allt inte trivs med, när jag tittar igenom koden lite snabbt:
HTML 4.01 Transitional - Varför inte XHTML? Det känns lite mossigt med 4.01 och dessutom transitional.
Inbakad CSS i koden. - Hallå, det är snart 2007 Extern CSS, tack.
Tabell-layout. -Hmm... Se ovan.
Fixar du till detta, så böjer jag min nacke i beundran över ditt projekt.
Eftersom ämnet var uppe i tråden:
Personligen anser jag att köp och försäljning av länkar inte är någonting annat än SEO/PR-fusk. Bra sidor med bra innehåll får den länkning, PR eller sökmotorplacering som de förtjänar av egen kraft.
/S
|
Det tackar vi för! Jag tar åt mig vad gäller att koden inte följer den senaste standarden. Skyller på att den byggdes för över året sedan och fokus lades inte på detta från mins sida just då. Ska se till att styra upp detta ordentligt tills nästa version, helt klart. Tabell-layout vill jag inte påstå att jag använder. Endast annonslistorna som är tabeller. Är det fel? Räknas inte det som "tabelldata" som bör presenteras i tabeller?
Såg att du skapade en ny tråd just angående köp/sälj av länkar och om det är fusk eller inte. Det är svårt, och omöjligt, att undvika och det är klart att jag i och med den här tjänsten förenklar det hela. Låter diskussionerna angående detta fortsätta i den tråden och följer den med spänning -
http://www.webmasternetwork.se/f11t18285.html
Citat:
Ursprungligen postat av Sneaky
Riktigt bra upplägg, det enda är som sagt loggan men vem bryr sig...Tjänsten verkar mycket lovande.
Önskar dock att det fanns fler kategorier att välja bland, t.ex. humor.
|
Tack! Hade en funktion nästan klar som jag skalade bort i och med den här första versionen där man kunde speca en egen kategori vid uppläggningen i fall att man inte hittade en lämplig till sin annons. Blev den specade kategorin godkänd av mig/admin skulle kategorin läggas upp och även annonsen under den kategorin. Kanske kommer detta online längre fram. Tills vidare går det bra att tipsa om kategorier som önskas. Jag kommer att lägga upp en humor-kategori strax. Har du redan lagt upp en annons under "fel" kategori kommer upplagda annonser att kunna redigeras om ett par dagar.
Tack för alla kommentarer hittills och god fortsättning!