Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-23, 15:03 #55
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Originally posted by Danski@Dec 22 2006, 19:04
Men om det nu skulle vara en stor lögn allting varför inte kolla med regeringen eller invånarna på Niue? IDG verkar ju vara lika smarta som alltid när de ringer till en minister (tror han avgått till och med) som inte kan starta en dator eller har rätt att uttala sig! Hipa är en av de mycket få som varit positiv till att några routrar har satts upp oförstående om vad rn router är ens. Jag undrar hur de har fått namnet, numret, av vem och varför? Källgranskning var det va!
Om jag förstår jag din kommentar om Hipa rätt så anser du att han är fel person att prata med för att han är "för" positiv..
..Jag ramlade på en artikel från ett drygt halvår sedan i Wall Street Journal som inte direkt överensstämmer med din bild av Hirpa, utan tvärtom lika negativt inställd som "dina representanter" och jag får den uppfattningen att minus00´s engagemang bara är upprepningar på tidigare misslyckanden. No offense Danski - men hur tolkar du artikeln ?

"Some officials charge they were cheated out of what they now see as an important and profitable national asset. "This is a huge issue of national development for us," says Richard Hipa, the managing director of Telecom Niue. "This is something that we should have run, and we were robbed of that."
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat