Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-23, 03:47 #50
brokep brokep är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
brokep brokep är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Danski
Vill du ha hoppa på mig som person eller mitt företag så varsego jokkoapa, jag ställer gärna upp men det kan vi ta privat. Jag kan komma bort till dig så kan vi träffas.

(Tror inte ens jag behöver kommentera ovanstående mer än att citera det. Tänk över vad du skriver, det ser ganska otrevligt ut. Bara dom mentalt svaga svarar med muskler när man inte har tillräckligt bra svar.)

Citat:
Ursprungligen postat av Danski
Rent förtal mot mitt bolag detta, ni kräver mig på bevis hela tiden vilket jag kan ge men absurda saker såsom att jag skulle förfalska namnteckningar, ha bolag som inte existerar, gömma pengar, ha affärer med skurkar (äter upp småbarn?) kräver tydligen inte ett skit fakta utan är helt ok att hitta på efterhand.
Appropå förtal och absurda saker - var det inte du som var Brumarks hemliga infiltratör bland piraterna? Först var du pirat själv med Networks United och ställde upp på bojkotten (bojkott.nu, sidan finns tyvärr inte kvar men Internets glömmer ej - http://web.archive.org/web/200503300...ww.bojkott.nu/ )
- sedan så började du jobba ihop med Brumark som helst plötsligt hade en piratinfiltratör. Ja, ni verkar vara moralens väktare båda två. *fnizz*
brokep är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat