Danski - Tycker du att jag ska uppfatta er som offer nu och tycka synd om er för att det är Jul ?
Skärp till dig ! Det är Du, Brumark och Carlin som rullat igång de här inläggen och artiklarna och spyr ut de ena efter de andra anklagelserna och ja, om Niue gjorde ett felaktigt beslut när det begav sig, so be it ! Det är inte olagligt att göra dåliga affärer ! Men pengarna dom fått av Nunames är betydligt mer än vad Sverige fått av IIS.. Vill ni ta över den driften också ?
Av hänsyn till dig och ingen annan har jag varken uppgett ditt namn eller liknande, utan bara använt "Danski", men det har du nu själv valt att göra. Jag vet att ditt bolag existerar, är nybildat och ännu inte registrerat som arbetsgivare. Jag har heller inte ifrågasatt dokumenten, den enda som får mig att tveka ordentligt ..menar du att Brumark skulle äta småbarn ? eller var det Carlin ?
Jag har refererat till att din senaste taxerade inkomst som var 11% av den kvarts miljon ditt AB tjänade på "tipsande tonåringar" i november (28 000) enligt dina egna uppgifter, jag har således inte antytt att jag vet vad AB:t kommer att taxera för..
Det är ditt personnummer inkomsten är knuten till dvs även din enskilda firmas verksamhet, med inkomsten du haft året innan kommer du inte upp i de 100 000 som krävs för ett AB - och det oavsett om du levt på nudlar och luft. Det är detta jag bygger antagandet på, om du ser det som skrattretande, så har vi olika syn på humor.
* Enligt ditt dokument minus00.com/doc/fullmakt2_rawcopy.doc hänvisas det till
minus00´s brev daterat 27.09.2006
* Mycket lägligt en vecka därefter bildas
DEbolaget i Malmö AB 04.10.2006
* Den enda kontrollerbara verksamheten bakom
minus00 som är
minus00.com talar om dig och Pär som talesmän för verksamheten och om att det är ditt bolag
DEbolaget i Malmö AB som står bakom minus00.
* Du har flera gånger i detta forum hävdat att du
inte har affärer ihop med Pär Brumark. Men jag vet inte hur det är med Carlin?
* Både Klas Carlin och Pär Brumark har utgett sig för att företräda och eller leda verksamheten
minus00.
* Fullmakten
http://minus00.com/doc/fullmakt1.jpg är ställd till Klas Carlin vid bolaget
DEbolaget i Malmö AB, men eftersom du hävdar att du ensamt företräder bolaget kan men fråga sig vem som äger rätt till fullmakten, oavsett om den är giltig eller inte..
* Enligt artikelföljetongerna verkar Carlin och Brumark minst sagt oense om er avsikt med .nu, men ni kanske har talat er samman om en gemensam nu ?
Kan du själv se att det finns flera stora frågetecken ?
Och Danski - Jag letar inte skit om dig, jag påpekar bara att mycket av det du skriver i vissa fall inte stämmer och i andra fall är orsak att ifrågasätta. Om du inte vill bli ifrågasatt skall du inte posta denna typ av inlägg överhuvudtaget, än mindre gå in i verksamheter med personer som har tveksamt rykte.
Du har själv sagt i denna tråd att Brumark är galen och vad Carlin beträffar har jag inte påstått att han är skurk - jag har däremot antytt att hans roller i helt motsatta bolag kan anses som oetiskt - men därmed har jag inte sagt olaglig !
Jag håller också med dig om att domaintarzan kommit med en mycket bra frågeställning, blev väl inte helt imponerad av svaret dock
Citat:
vi försökte köpa rättigheterna till ön
|
Var det något mer ?