Nu ska jag Bia.tcha mig lite !
Är det bara jag som reagerar över att det tyngsta "beviset" för att något gått tokigt med administrationen av .nu som Danski refererar till är
ett 3½ år gammalt internt arbetsdokument från ITU, som uttryckligen
inte får visas publikt, författat av samme person som alltså varit en av de som engagerat "Danski", Brumark och Carlin i frågan - trovärdigt !!
"Attention: This is not a publication made available to the public, but an internal ITU-T Document intended only for use by the
Member States of the ITU, by ITU-T Sector Members and Associates, and their respective staff and collaborators in their ITU related
work.
It shall not be made available to, and used by, any other persons or entities without the prior written consent of the ITU-T."
Jag tycker situationen är så patetisk så det liknar ingenting..
Att dessa herrar sedan skulle göra detta för den goda sakens skull ser jag som minst sagt rolig:
Det var någon i tråden som berättade att Brumark taxerade som en nybakad undersköterska, så kan jag berätta att Carlin taxerar för mindre än ett sjuvårdsbiträde gör och Danski ...hmm han taxerar ungefär
11% av den summa han påstod sitt företag tjänade på en månad, men eftersom han är den enda utan betalningsanmärkning, så fick väl han förestå bolaget.
(Tar man de två senaste taxeringsåren för Danski så täcker den totala summan ändå inte vad som krävs som aktiekapital för ett AB, så externa aktieägare är väl inte främmande att gissa!?)
Med det menar jag att dessa herrar verkligen verkar vara i behov av slantar, speciellt om dom nu har bekostat servrar redo att skeppas för att bistå Niue..
Jag vet inte Danski om du är ung och naivt blåögd med goda intentioner som hamnat i buffligt sällskap, men jag kan försäkra dig om att vi är många som misstror den goda avsikten kring ert engagemang i toppdomänen.
Jag har börjat hitta roligheter med Carlin i ledningen för företag som pysslar med antivirus och antispambekämpning samtidigt som han sitter i en styrelse för ett företag som är kraftigt förknippad med spam.
Och Brumark den kraken..Jag tycker att hans antydande i tidigare inlägg runt TPB/Piratpartiet om att hans 8 år i IT-branschen är att jämställa med en 8-årig läkarutbildning, säger en hel del om honom och den bild han har av sig själv.
Jag kan absolut inte förstå att ni inte haft den självinsikten att Brumarks namn är likställt med nolltolerans vad gäller trovärdighet i media efter - Trodde ni på fullt allvar att dessa artiklar skulle skapa opion mot Bill Semich så att han skulle lägga över drift och databas i era händer ? Danski - Jag tror faktiskt att du har större tur med världsfreden !
Det förvånar mig inte om du Danski själv blir anklagad för allt skit du slängde över en
17-åring här på wn för en tid sedan som inte ens hade skrivrättigheter, för jag tror
INTE att ni har rent mjöl i påsen !