Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-21, 18:09 #11
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Jokkoapa, jag samtycker inte med Pär i många ärenden och visst är han galen ibland. Inget snack om saken men vad har det med frågan att göra? Detta är frågan som har fått oss att få den kontakten överhuvetaget.

Vad har min roll med saken att göra? Jag går inte ens ut med mitt namn men om det är intressant så är jag 21år gammal och driver eget bolag som gjorde en vinst på en kvarts miljon under november. Räknar även med att dubbla detta under de närmsta månaderna. Hur jag jobbar hör inte till saken men kan säga att det till stor del var jobbet som fick mitt över två år långa förhållande att brista. Därför vill jag INTE förstöra denna kvällen på några villkor.

Niue ligger just nu och sover men det gör inte USA, ni som inte kan vänta till att jag hinner scanna in viktiga dokument kan ju ringa eller maila ICANN? Kolla mötesprotokoll?

Man ska ifrågasätta påståenden! Det är just det som inte har gjorts innan varav alla PMs har blivit till artiklar utan att någon någonsin talat med ön. Att mina påståenden ifrågasätts förstår jag och har inget problem med, det är upp till mig att bevisa. Alla är oskyldiga till motsatsen bevisad. Men snälla kräv inte att jag förstör min och tjejens kväll. Och bortförklara en liten nations rop på hjälp med att ”Pär” står bakom det.

Ni kan kontakta Niues rådgivare i USA utsedd av ICANN Gerald W McClurg om det är så jättekritiskt med bevisen just nu. Han besitter mer dokument i frågan än någon annan. Nedan är nummer, mailen hittar ni bland ICANNs dokument om det är bättre. Han är vaken och hjälper er gärna.
Voice: 301-933-1975
Alt Voice: 954-968-5200
Fax: 800-480-4716
Danski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat