Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Jul 2005
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Jul 2005
|
Önskar att detta verkligen inte var idag, har min före detta flickvän på väg hit och tänkte försöka laga en romantisk middag innan. Kommer därför inte titta in mer idag (om jag kan hålla mig borta).
Det är mycket alvarliga anklagelser och finns därför givetvis fakta och dokument bakom allt det jag påstår, hade aldrig vågat skriva det annars. Har pärmar här med nästan 1000 sidor med kopior på email, rättegång, vittnesmål, avtal, fullmakter och mycket mer dokumenterat 10 år av tvister. Bevis kommer, jag har inte skrivit något tidigare på WN utan källa och kommer börja med det nu heller. Media har börjat vända det fel och jag vill bara sätta en fot ner i miljön som det berör så fort som möjligt, webmasters. Samtidigt ser jag att många avfärdar det på grund av personliga åsikter mot en viss person inblandad (The Pirate Bay skit). Inte rättvist mot nationen av Niue då det är deras absolut viktigaste landsfråga.
Påstår inte att det handlar om miljarder men däremot miljoner i dollar i inkomster. Om du sätter detta i jämförelse med att NuDomins ekonomi är större än nationen Niue ger det ett enormt övertag.
Håll ut, bevis för påståenden och mer information kommer så fort jag har tid.
Den vitala frågan är, är det rätt att utnyttja små länder genom att ta deras viktigaste resurs?
|