Citat:
Originally posted by Crystone_@Dec 15 2006, 09:55
Rörande den tjänsten du nämner att du sagt upp så vill jag gärna veta mer. Vilket abonnemang rörde detta? Du är välkommen att maila mig direkt på [email protected].
Har vi gett dig felaktig information via någon kanal är jag tacksam för information om detta.
Stefan Thelberg
Crystone AB
|
Vi har inte fått någon faktura för vår avslutade webtjänst detta år än, men vi fick det förra året och året innan trots att den var uppsagd. För hoppningsvis så får vi ingen detta år eftersom ni rivt fakturortna från föregående år.
Angående ej tjänst "domän till underkatalog" som har en kostnad av 348kr per år, så är den årliga kostnaden för denna tjänst mer än dubbelt så dyr som ett Beginner konto som bara kostar 144kr per år trots att den innehåller samma domännamn till katalog koppling, även detta framgår dock av er sida så vi får skylla oss själva även i detta fall, dock anser jag att det är förvånande.
Att ni tillämpar förskotsbetalning för aktiebolag är förvånande, men att tillämpar detta även på tillägstjänster är för mig obegripligt.
Vi hoppas att samarbetet i framtiden kommer att gå utan problem, vårt första intryck är dock inte positivt.