Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-15, 09:55 #3
Crystone_ Crystone_ är inte uppkopplad
Read Only

Reg.datum: Oct 2006
Crystone_ Crystone_ är inte uppkopplad
Read Only

Reg.datum: Oct 2006
Hej,

Först och främst vill jag säga att det du skriver till stor del baseras på att du inte tagit del av tydlig information på vår hemsida. Du har helt enkelt missuppfattat vad tjänsten innebär och därefter har en rad andra problem uppstått till följd av detta.

1) Vi är mycket tydliga med att i paketet ingår möjlighet att koppla alla domäner till samma hemsida/katalog. Där vi specificerar våra paket står klart och tydligt ”Domänerna kan endast kopplas till rootkatalogen.”. Det finns ingen information på vår hemsida som säger att du har rätt att lägga upp flera hemsidor på samma konto.

2) Du jämför vårt Business- och Beginner-paket. Det är inte en rättvis jämförelse eftersom Beginner-paketet inte har telefonsupport, vilket innebär en enorm skillnad när vi prissätter ett paket.

3) Vår pengar-tillbaka-garanti är mycket tydlig. Fungerar inte utlovad tjänst som den borde så har man rätt att avbryta abonnemanget och få pengar tillbaka. Felet här är inte vår pengar-tillbaka-garanti utan att missuppfattat hur domänerna får kopplas (se punkt 1). Att du inte fått den produkt du köpt stämmer inte. Du har fått exakt den produkt som vi specificerar och som du beställt.

4) Eftersom vi har en så stor mängd kunder som tyvärr inte betalar för sig och därför tillämpar förskottsbetalning.

Rörande den tjänsten du nämner att du sagt upp så vill jag gärna veta mer. Vilket abonnemang rörde detta? Du är välkommen att maila mig direkt på [email protected].

Har vi gett dig felaktig information via någon kanal är jag tacksam för information om detta.

Stefan Thelberg
Crystone AB
Crystone_ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat