Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-14, 23:41 #6
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
inetpub: hehe nejdå, inget trackande taget heller.. Det här är det enda som är surt med (främst) svensk domänhandel) så fort man lägger upp ett objekt till salu, oavsett om det är en domän, ett paket, kod, design eller vad som.. så ska någon alltid in och slänga in sina tankar, och oftast negativa sådana..

Vet inte hur många gånger jag sett kommentarer som "hur faen tror du att du kan få xxxx kr för det där namnet?!" Jag vet vad jag vill släppa domänen för, jag vet att det inte är ett stort forum påhängt, fine. Men för mig personligen så är det inte värt att släppa den för mindre bud än ett par tusen främst för att.. ja.. jag vill inte

Jag har både köpt och sålt domäner för bra mycket mer pengar än så men tror knappt jag kommenterat eller kommit med inlägg att en säljare är ute och simmar med sitt begärda pris (åtminstonne inte om jag inte själv vart väldigt sugen på den, och då endast för att försöka få domänen lite billigare

Jag säger inte detta till dig heller för att tracka ner dig, men det här är något jag ser titt som tätt och jag blir lite frustrerad på det faktiskt :P

Om nu inte någon vill köpa fitnessforum.se för 5k med ett tillhörande forum och pr 4 så är det inga problem, kanske blir jag till och med motiverad att behålla domänen och verkligen satsa lite krut på sidan! (hoppas kan man ju!) men om det är värt det eller ej kan vi väll hålla till säljaren (och eventuell köpare?) Please?
(gälelr alltså all försäljning om jag fritt får önska....vissa önskar världsfred..jag önskar fri domänförsäljning.. tomten lär ju inte ge mig några klappar för att jag är humanist...)
Frost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat