Tack så mycket för alla svar.
Jag måste erkänna, vilket ni troligtvis redan förstod vid min första post att jag aldrig har sålt en hemsida förrut.
Jag har funderat mycket på att ge den en fin marknadsföring men det känns fortfarande som om jag vill bli av med sidan och fortsätta med nästa projekt.
Självklart har jag skickat mer information till de som har kontaktat mig och är intresserade, men det är lite tunt. Jag har inte fört någon vidare bra statistik, men inkomsten och statistikbilderna därifrån kan man ju alltid kika på, de banar ju bara uppåt
Jag sitter 4h om dagen ungefär och underhåller sidan, alla problem i spelen som användaren skapar, har jag moderatörsposter till. Huvudmoderatörer och moderatörer.
Det finns så jäkla mycket jag skulle kunna skriva, men jag är mån om hemsidan och som sagt, jag vill inte orsaka något kaos, jag vet att användarna i princip älskar det jag gör.
Jag kan också påpeka att jag är väldigt ung, under de myndiga åren, men dum är jag inte, även ifall jag inte förstår mig på alla era förkortningar, NDA hit och dit etc.
Men alla har väl varit nybörjare i området, eller?
Ännu en gång, tack för alla svar!

(fortsätt gärna om ni har mer att skriva, jag tar åt mig allt)