Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-11, 01:34 #8
Denkan Denkan är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2004
Denkan Denkan är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Originally posted by Seattlegrunge@Dec 11 2006, 00:40
Jag fattar nada... när jag kollade innan idag så nitade nån tomten... pallade inte med skiten, så jag stängde ner... nu återkom jag till sajten... tomten ligger på golvet... klickade på Nissarnas vädjan där det står lite rappakalja... men tell me, vad är det de tjänar pengar på???
Terrorister har kidnappat tomten och kräver cash för att han ska överleva. En timer räknar neråt hela tiden och du kan skicka SMS (som kostar 5kr/st) för att antingen lägga till en halvtimme på tiden eller dra från en halvtimme.

Rent tekniskt så visas en del olika filmsekvenser beroende på hur situationen ligger till. Besöker du den första gången och tiden har gått ut visas antagligen filmen där terroristerna har ihjäl tomten, därerfter filmer på när han ligger på golvet död.

När det fanns tid kvar (tomten levde) visades filmsekvenser på när han satt och vänta osv, osv...
Tycker fortfarande det är en kreativ idé och snyggt framfört, om man bortser från att tomten dog redan första dagen(?).
Frågan är hur de ska göra nu. Kör de om hela grejen brister det roliga och blir bara en girig grej.
Denkan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat