Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-10, 01:55 #10
jezper jezper är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
jezper jezper är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
Citat:
Originally posted by ReKa@Nov 28 2006, 16:34
Fick svar, det var helt enkelt ett missförstånd. Mysql-databsen ingår kosnatdsfritt i paketet.

Att jag postade en tråd här i samma veva jag kontaktade Crystone berodde på att jag antog att ngn här kanske hade likvärdigt konto och kunde ge besked lite snabbt.
Har erfarenhet av att e-postsvar från support kan ta sin lilla tid (utom i det här fallet då).

Crystone, texten som rörde om i skallen läste jag här: Kontrollpanel => Webbplatser => Databaser. Det var väl ordet "beställ" (ist. för t.ex. "aktivera") som "ställde till det".
Var samma för mig med, men jag pratade direkt med supporten och de hjälpte mig direkt Vill bara säga en sak, jag tjänar inget på att säga detta och jag jobbar inte för crystone eller på något annat sätt än att jag har webhotell där, men deras support är helt underbar, tror nog att jag förblir kund hos dem tills jag slutar med hemsidor. Men man blev lite lurad av teten beställ mysql databas och beställ statistik, sedan stod det också kolla igenom prislistan för gällande priser innan du beställer. Dkulle stå som du säger, "aktivera" eller liknande eller tag bort texten som handlar om priser. Eller skriv dit att det är gratis så slipper ni ha flertalet kunder som undrar hur det är, och kontaktar supporten. Men men, trevlig support får den hjälp man behöver. :wub: Crystone
jezper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat