Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-07, 17:04 #19
Vatos Locoss avatar
Vatos Locos Vatos Locos är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2005
Vatos Locos Vatos Locos är inte uppkopplad
Medlem
Vatos Locoss avatar

Reg.datum: Mar 2005
Citat:
Originally posted by patrikweb@Dec 6 2006, 21:31
Många av Loopias referenser är inte för Webbhotell, möjligtvis att dom köpt domän. För finns det någon av dom som finns med i listen som har dom som Webbhotell? Samt om refernserna är aktuella.

Alltså om dom finns kvar som referens även om dom sagt upp sitt kontrakt?

Sedan kan man tycka det borde stå vad dom har köpt etc. Lite som om NIC-SE (IIS) skulle haft med alla företag som har en domän som referenser :P
Alla referenser innehar webbhotellspaket som finns angivna på Loopia hemsida, så snacka inte en massa dynga, under min tid på Loopia så såg jag till att flera av referenserna blev kunder och som jag förstått fortfarande är kunder hos Loopia.
Som JonathanS skrev så finns det massor av kända kunder inom olika branscher, men av platsskäl så finns endast ett fåtal upplagda och vilka det är, så hänvisar jag till Loopias policy om sekretess.
Dessutom så är de referenser som är upplagda okade ifrån kunderna själva eftersom de är nöjda med den tjänst som de får.
Skulle Loopia lista alla kunder som köper domännamn via dem så skulle den listan bli väldigt lång, men tanke på hur många domäner som de säljer, så det är därför som de valt att ange kunder som faktiskt har valt att lägga sidor hos dem.

Sedan så förstår jag inte riktigt vitsen med denna tråd, men vissa kanske har för mycket fritid.
Vatos Locos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat