Visa ett inlägg
Oläst 2006-12-01, 00:31 #16
totoos avatar
totoo totoo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2006
totoo totoo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
totoos avatar

Reg.datum: Nov 2006
ja jo, men alltså google har hittat annonserna på blocket, jag har googlat på svenskkf och hittat tre fyra siter som har länkat till den. Det varierar, ibland hittar man några ibland inte, men när det var tre parallella blocketannonser uppe, då hittade man bra. Google har även hittat till sidan via fler siter, så google har helt klart inte haft problem med att hitta den, utan snarare visat spår av tydlig nedprioritering. Sidan har ju vart online i tre månader, och google är in på den varannan vecka typ, men det är som sagt bara första sidan... Men men, inlänkarna har väl varit rätt dåliga, om det nu har gjort nån skillad (vilket någon här sa att det inte skulle göra) så kan det ju vara därför.

Jaja, men kan man väl i alla fall anta att det bara är att hålla ut. Jag var nervös som fan för att jag skulle ha slarvat till någonting som jag själv var för blind för att hitta. Jag trodde inte det, men jag var tvungen att fråga.

Men metataggarna ska jag ta en närmare titt på, jag trodde inte det fanns anledningar att variera dem.

Stort tack
totoo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat