1337pm: Nu har jag inte greppat alla smarta metoder man kan använda för det här, men vad kan sunet stå till tjänst med? Var lägger jag till köksförmedling där?
hubbert:
Alltså vissa av mina siter har gått bra efter ett par dagar på google, denna har vart igång sen i augusti. Just nu har jag ju slängt upp så att fishingconcepts och arjatobias länkar till denna, bara temporärt för att se om de kunde ge lite skjuts i det hela, men efter en vecka eller vad som kan ha gått nu så har det inte blivit några större framsteg än. Sen min firmasite (som bara är en startsida än så länge)

länkar ju också till svenskkf, men google å andra sidan idiotförklarar ju min egna site också än så länge.
Jag är ju orolig att det är nåt fel då den har varit online i 3½ månad och bara förstasidan är indexerad. Okej att rätt få respekterade källor har länkat till den, men borde inte typ 10 blocket-annonser göra något vettigt?
Grejen är att jag själv inte har någon site med bra PR än som jag kan boosta mina siter med, så jag kanske ska försöka klämma in den på lite finurliga ställen på nätet, typ forum, sätt betyg på min hemsida-siter etc.
Har ni tips på sådana (som jag vet att SEO-tokar brukar använda) så välkomnas det.
Tack!
EDIT
bivald, men då lär man ha massor av externa inlänkar, eller?
Jag vet i alla fall grunderna i vad som är bra länkstruktur (tror jag), kan du göra en bedömning på min insats där?
Om man t.ex. går in på ett kök så får man se andra modeller med samma färg och andra modeller av samma tillverkare etc - så att man länkar runt som fan mellan prylarna. Om det är någon här som har facit för att få PR7 (högre än 4 iaf) så välkomas kritik på mitt upplägg, då detta är alltså första siten jag gör som _VERKLIGEN_ är tänkt att ge bra resultat på sökmotorerna. Jag har gjort denna så bra som jag bara vet att man kan göra, jag har alltså använt allt jag känner till för att få bra struktur på det sättet.