Citat:
Originally posted by grazzy@Nov 28 2006, 19:34
1) bråka inte med dem / hota med advokater etc (det blir troligen bara värre för dig)
2) fixa nån som är bra på engelska att läsa er korrespondens innan du går vidare.
Eventuellt är det bara så att de vill ha "faxet", dvs en kopia på en räkning, ditt pass etc faxat till sig. Har du skickat in det tidigare? Annars kan jag nästan garantera dig att det är det här det rör sig om...
3) gör som rekommenderat i tråden, ring dem (använd skype tex) (be nån kompis göra det, om inte annat är de nog rätt vana vid att folk inte är experter på engelska).
lycka till.
|
Bra tips jag har dock faxat kopia av pass, kreditkort, el räkning, document som min bank har skrivit ut att jag är kund hos dom och att mitt konto till hör mig och mitt visa kort är mitt med 2 st från banken som skrivit på det samt att jag skrev ett långt brev på engelska till dom och försökte förklara situationen men verkar som att dom är lite dumma av sig har tillexempel sagt 10 ggr åt dom att jag inte skickar några varor utan att jag bara utför "services" dvs sånt som inte går att skicka ändå vill dom ha bevis på att jag verkligen skickat varor och frågar om leverantörer osv jag är leverantören av mina tjänster dvs services är inge scam eller något jag pysslar med har varit hos paypal i 3 eller 4 år. Är otroligt less nu