Visa ett inlägg
Oläst 2004-04-11, 12:22 #11
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Hej!

Även om tråden är gammal så kan jag väll ändå skriva här då jag har erfarenhet av webbhotellet.

För mig har webbhotellet fungerat klockrent utan minsta lilla problem och om det var något som krånglade var det bara e-posta eller skicka ett meddelande via ICQ så fick man ofta svar med en gång utan att behöva vänta allt för länge.
Peter tror jag han som driver Scorpionshops heter är väldigt trevlig och extremt hjälpfull eller har i alla fall varit det mot mig, han har alltid varit till stor hjälp ibland då jag kanske inte haft pengar att betala en faktura, då kunde jag få dra på det ett tag bara han visste vad som hände osv.

Jag hade mikropaketet i ca 1 år utan minsta "downtime" eller problem som på något sätt störde min webbsida, jag hade dock inga större sidor där utan använda mest kontot som en utvecklings plattform istället men visst hade jag även fungerande sidor där men det var mest sådana som riktade sig till mina nära och kära.

Ska dock slänga upp en ny sida där lite längre fram i veckorna och för mig var det inte så svårt att inte välja scorpionshops då dom har utökat storleken på paketen extremt mycket. Förut var det bara 25mb utrymme på mikrokontot och 2gb trafik i månaden dock har det nu blivit 850mb utrymme och 5gb trafik (dock skulle det nog behövas mer trafik i månaden) så jag kommer nog att köra på mikropaketet denna gången också.

Har aldrig märkt att webbsidor och filer som jag haft på servern har varit slöa att ladda alls så det är nog bra fart i dom 12mbit som finns

Med vänliga hälsningar,
Tom Ringström
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat