Citat:
Ursprungligen postat av Seattlegrunge
Danski, jag läser alltid dina inlägg med intresse, för du har oftast en tanke och även belägg bakom... tror du är en kille med huvudet på skaft... men lite av mitt förtroende tappade du då du stavar brutit brutigt
Förresten så är jag fullt med på vad du vill ha ut med ditt inlägg och ja, jag håller med dig om din poäng
EDIT: För snabba fingrar
|
Ush, det var ju riktigt illa med sådana onödiga stavfel. Får nog börja med stavningskontroll så man inte sänker sitt förtroende hos dig =)
Citat:
Ursprungligen postat av jokkoapa
Danski - Jag tyckte bara att det gick över styr och att det var olikt dig...
|
Även jag har lite Aftonbladsjournalistik i blodet och kan helt enkelt hålla med om jag kanske gick lite överstyr. Håller dock kvar vid att förkasta sådan här verksamhet, oavsett vem, då det i längden drabbar de entreprenörer som verkligen försöker! Staten är jobbig, juridiken är få förunnat att kunna, skatterna är höga och kapitalet för att starta är svårt att finna redan. Fler käppar i hjulen behövs inte!
Personen i fråga har över telefon mig personligen försäkrat om att kontakta NIC.SE angående att avregistrera försäkringkassan .se och att avsluta all nuvarande tveksam verksamhet. Något jag litar på och kan därför anse denna tråd som avslutat, syftet är uppnått.
Han var ödmjuk mot mig och man kan då inte vara något annat än det samma tillbaka. Det krävs faktiskt lite stake att ringa upp mig inte bara en gång utan två trots den hårda och inte minst sarkastiska ton jag kan ha. Stort beröm för detta till ni vet vem!