Visa ett inlägg
Oläst 2006-11-21, 09:16 #19
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by Hofvet@Nov 20 2006, 22:10
Får jag fråga vad den egentliga skillnaden är mellan MX1000 och tex MX500 rent praktiskt...
Största skillnaderna jag kan se lite fort är att 500 har sladd och är optisk, 1000 är trådlös och använder laser. Så här skriver dom själva om skillanden mellan laser kontra optisk.

Prestandarevolutionen är här! Vi talar om den uppladdningsbara MX Laser-musen. Med en avläsningsprecision som är 20 gånger högre än optiska standardmöss garanterar MX Laser-musen rekordprestanda på i princip vilket underlag som helst. Kombinationen av 800 dpi:s upplösning och en bildbearbetningskapacitet på 5,8 megapixel ger en helt fenomenal precision och hastighet.

Sedan är det ju förmodligen så att hade inte 1000MX sålts med Dinovo kit'et så hade inte så många haft det kanske.

Logitech® diNovo™ Media Desktop™ Laser

Citat:
Logitech's MX 1000 är intressant, men frågan är hur länge batteriet räcker?
Några dygn om man glömmer sätta den i laddstationen som medföljer. Den släcker lasern och går i viloläga efter ca 7 sekunder om man inte rör den. Det finns en batteri-indikator på sidan som anger hur mycket batteri det är kvar i 4 steg. 3 -> 1 grön + 1 röd när det är väldigt lite batteri kvar. Syns på bilden jag postade några inlägg tidigare. Jag tror inte du kommer ha några problem med att den inte är laddad.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg post-7-1164097003.jpg (16.1 KB, 2 visningar)
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat