Nykomling
|
|
Reg.datum: Mar 2006
|
|
Nykomling
Reg.datum: Mar 2006
|
hofvet:
Är det det samma som att det finns många där ute som har ett litet extra tillskott i kassan på just sina nätprojekt? Är det ofta skickliga programmerare med ett skarpt affärssinne och kanonidéer som gör sig en hacka vid sidan om jobbet?
Jag lever i tron att den gruppen av människor är dom jag först nämnde, som tjänar lite större pengar och kanske till och med lever på sina kunskaper. Och då är det istället lite finniga studenter med för mycket fritid som gör sig den där lilla extra pengen!
Jag själv är lite äldre, har jobb. Är ingen expert på programering men kan klara av att snickra ihop en sida med lite jobb och suck och stön :-)
Har inga speciella kommersiella kunskaper men en del idéer för nätet som jag tror på. Frågan är om man ska ge sig in ett projekt med förhoppningen om att tjäna nån tusing extra vid sidan av lönen? Jag är lite av en "kan andra så kan jag"-människa så att säga.
Bör väl tillägga att jag även tycker det är ruskigt roligt att utveckla för nätet så man går ju inte under ifall det floppar :-)
|