Visa ett inlägg
Oläst 2003-06-08, 16:35 #2
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Det diskuteras om BS kör en fuling när dom skriver 26 Mbps, en förutsättning för att man bor < 300 m från närmaste telestation vilken väldigt få gör.

Hur som helst är det bra att BS & BBB tar detta steg i denna riktning när Telia går åt andra hållet och inför gränser för mängd "data transfer", personligen tror jag inte att jag skulle komma över deras 10 gigabyte gräns per månad och lätt skulle kunna uppgradera till deras (Bredband 2000) men av princip gillar jag inte att det inte är en fast kostnad.

Sedan skall ju tilläggas att Scream endast erbjuds till stockholmare med några få undantag. Och att det än så länge är få som kan få BS Scream, även i det jag kallar centrala Stockholm, exempelvis kan ingen på stadsdelen södermalm i sthlm få BS Scream.

För tidigt att dra slutsatser så jag väntar med spänning på att någon jag känner skall få sina grejer installerade, så vi får se om 26 Mbps är 26 Mbps och inget annat, spännade!

En annan fråga jag ställer mej och har gjort sedan telia lanserade 512 kbps, hur länge klarar sveriges stamnät att hålla undan?

WN
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat