Citat:
Originally posted by jaffa+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (jaffa) Väldigt mycket text på första sidan. Tycker jag borde "lättas" upp. Kanske kan man spalta upp/punktera även första styckena. [/b]
|
Jo, ganska medvetet är det relativt mycket text där. Handlar mycket om SEO, ska jag villigt erkänna. Lite "uppspaltning" kan vi fundera på dock.
Citat:
Originally posted by jaffa+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (jaffa)Vad vill ni säga med bilderna? Jag tycker att ni kan byta någon av bilderna mot en på människor vilket skulle göra det trevligare.[/b]
|
Det kan nog komma en del bild-byten. Vi valde nu mest naturbilder, där betraktaren själv kan lägga in symbolik.
<!--QuoteBegin--jaffa@
Väldigt mycket samma färger på siten. Vet inte riktigt vart ni vill att besökarnas fokus ska hamna. [/quote]Jo, det är sant - ganska blåaktigt överallt. En del kan man kanske göra åt det - men dock är det så här: Den här wepplatsen är till för äldre lika mycket som yngre. Man behöver ju vara betydligt mycket mer försiktig med färgsättningar för en äldre publik än för en yngre.
<!--QuoteBegin--1337pm
Oss? Är sidskaparen också arbetslös?[/quote]Nej - inte för stunden i varje fall - men man vet aldrig hur det går. "Oss" i det fallet är som "Vi" i titeln. Du får se det som att det är medlemmarnas sajt, inte skaparnas... om du kan.
Ingen som vill testa funktionerna bakom en inloggning då?
/Bengt