Hej,
Jag har haft min sida uppe sen slutet av juli, när jag registrerade adressen på google var sidan inte klar.
Om man söker på själva sidans namn så kommer det upp, men det är också enda sättet att googla fram den.
Om det GÅR att söka fram mig, även om det är med själva sidans namn så är jag väl inte "bannad" från google?
Det går att söka fram mig via mina taggar i t. ex altavista och yahoo.
OBS! Detta är INGEN reklam, du behöver inte gå in på länken, det är inte i någon form av kommersiellt syfte, utan enbart för att jag behöver hjälp.
Min sida är
www.piratpalatset.se
Såhär ser mina meta taggar ut:
<meta name="keywords" content="bottorrent,bit-torrent,bit torrent,gratis,torrent,torrents,download,ladda,lad da ner,svensk,torrentsida,free,lost,simpsons,film,fil mer,video,musikvideo,pirat,piratpalatset,palats,pr ison,break,prison break,musik,music,musicvideo,bild,bilder" >
Jag vet att det är många, men min klasskamrats sida har mycket mer och han går att söka fram på de taggarna som han har.. Så det borde väl inte vara det som är problemet?
t. ex så har en sida:
<meta name=keywords content="Processor, CPU, Asus, Billigt, Duron, Amd, Thunderbird, Tbird, Classic, Svenska, Sverige, Svensk, Filarkiv, Guider, OC, Prestanda, Icq, Raid, Recensioner, Tweak, Tweaka, Köpguide, Galler, Forum, Asetek, Vapochill, V7700, DDR, Creative, Mhz, Megahertz, Fläkt, Grafikkort, fancontroller, Grafiktermer, Coolbits, Detonator, Nvidia, 3dfx, Pixel, Benchmark, Hårddisk, Drivrutiner, Madonion, Test, Tester, Abit, Moderkort, kylning, cooling, Celeron, Pentium, Globalcool">
Och den sidan går att söka fram.
Jag har kollat min "pagerank" på checkpagerank.net, där får jag 0/10 pagerank av google, men yahoo, altavista rankar mig ganska bra.
Sidan har iFrames i sig, och iframesen har inga meta taggar, men de har titlar.
Vet någon vad problemet är?
Grymt tacksam för hjälp!