Citat:
Originally posted by jokkoapa@Nov 4 2006, 10:31
Jag har testat ett antal men framförallt fastnat för parked.com pga av enkelheten och möjligheten att anpassa foto-template och 35 bakgrunds färger, titel och metataggar. Du kan även styra intressearde köpare till egna sidor eller emailadresser. Utbetalning var 14:e dag.
Jag flyttade för en tid sedan ett femtiotal domäner (halvtaskiga type-in domäner) från sedo till parked
Efter att jag anpassat sidorna efter mitt tycke och smak genererade dom högre payouts på 14 dagar än vad jag fick av sedo under 3 månader.
Jag ansaer att SEDO-sidorna har en del emot sig, då de dels är så väldigt många att besökare generellt försöker ta sig därifrån direkt deom kommer "för att dom sett det förut", oattraktiva för en besökare. Parked.coms sidor är inte estetiskt fulländade på något sätt, men de ser med ut som en "riktig" webbsida.
En nackdel dock - i nuläget accepterar inte parked.com IDN-domäner.
|
Tänkte bara nämna att vi är medvetna om problemet med layouterna. Vi har numera 7 olika landningssidor och ett stort antal foton. Vi är dock öppna för förslag så hör gärna av er om ni har feedback.
Eller lade jag upp bollen för smash nu...?
Mvh
Jonas