Visa ett inlägg
Oläst 2003-06-07, 01:28 #8
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by Viktor@Jun 6 2003, 11:11 PM
Ska inte säga för mycket för jag har ingen kolla på din ekonomi, även om jag skulle vilja
Säg så här för att inte snacka för krypterat, kan nån starta en tjänst och se till att jag kan erbjuda samma tablåutbud på tv.nu som ex aftonbladet genom att sammanställa programbolagens presstablå som är gratis och helt laglig att redigera och sälja vidare ...

Citat:
Är det någon som har eller känner till någon svensk hobbysajt med svenska besökare som målgrupp, och som tjänar mer än 10,000 kr/månad på affiliateprogram.
... Så har du en kund, här är handen! Du kommer omsätta mer än 10k per månad och ser du inte ditt jobb som utgifter så är det över 10k vinst

Med ovanstående vill jag inte nåt annat än tipsa min webmaster vänner att stora volymer trafik inte innebär stora pengar att spendera på krogen , allt måste optimeras och som jag poängterar i nästan alla inlägg som handlar om potensial, satsa på "target traffic" ... Bättre att ha 100 besökare och 10 köper din produkt än 100 000 och 10 köper din produkt, för hur det än är, när ni tuggar över ca 5 k besökare per dag kommer ert befintliga webbhotell höra av sig och säga att ni skall betala mer. Då får ni helt plötsligt en räkning som inte är en fast kostnad och det börjas ställa krav på er annars kan ni gå back. Och detta medför då att ni MÅSTE ägna tid åt er sida och då kan det roliga i det försvinna om man inte är beredd på det.

JM2C

WN
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat