Visa ett inlägg
Oläst 2006-11-01, 23:59 #4
Polis_ttt Polis_ttt är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
Polis_ttt Polis_ttt är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
Citat:
Originally posted by ToBad@Nov 1 2006, 22:26
- Reflexer
- Pennor
- Nyckelband
pennor är outstanding, det plcokas av alla och används flitigt. Känns som att hela mitt skrivbord är fullt med olika modeller av reklampennor. Lyckas du nå ut till enbart potensiella kunder med pennorna och inte bara sprida dom så är mitt tips att sattsa på en något dyrare penna. Begär gärna ut prover från tryckerierna och välj en penna som du gillar. När kunderna får ut dyra pennor som är bra, så använder de pennan, är det bara billigt skärp (papperspennor och annat är en skandal) så används de inte. Finns ju flera företag som använder samma typ av penna och oftast i samma färg, bryt gärna den trenden, bli en trendmaker på skrivborden, det är mitt tips.

Nyckelband beror ju på vart din kundkrets finns, banden har ju en begränsad grupp som använder.

Reflexer är bra, sånna där band med fjäderstål (eller vad det nu är) är helt klart något som används av alla som inte åker tunnelbana. Men dessa är ju inte många som använder i tjänst då majoriteten av våra arbetsförda i landet arbetar dagtid och därför kommer visa reflexern för sin familj och i bästa fall några vänner.

Ska du sälja foton och liknande och har en bra budget, så kan du ju alltid erbjuda dig att leverera fotona på usb-minne (med din logga på, givetvis) beställer man sådana i stora mängder utan kännt fabrikat så kan man komma ner bra i pris, och får garanterat något som nästan alla använder, atingen i tjänst eller privat eller både och.

Men mest kostnadseffektivt är pennor!
Polis_ttt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat