Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-31, 10:33 #21
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
andla andla är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Med all respekt för din idé så tycker jag den exemplifierar hur sökmotorhysterin urholkar värdet av bra innehåll. För handen på hjärtat är det just den typen av webbplatser medelsurfaren är trött på och vill undvika till förmån för webbplatser gjorda med kärlek och engagemang.
Jag trodde det var upp till köparen av sajten att lägga ner sin själ för den. Jag har gjort det "tråkiga" jobbet åt henne/honom.

Citat:

Däremot skulle ett ganska likartat upplägg där du rekryterade personer som nördat in sig på ett ämne, men saknade all kunskap kring webb, annonsering och seo, vara attraktivt. Jag har i varje fall tänkt i de banorna och kastat ut lite trådar. Visst, målgruppen blir kanske nischad ifall du hittar skribenter som skriver passionerat om ett smalt ämne men å andra sidan blir det en bra räckvidd för vissa annonsörer.
Skribenter är inget problem om man vänder sig till den utländska marknaden. www.goarticles.com är en av de största artikelsajterna på internet och där hittar man nästan alltid artiklar oavsett vilken kategori man vill skriva om. Alltså artiklarna finns redan och man får lägga ut dem gratis om man kontaktar författaren och inte ändrar i artikeln.
andla är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat