Citat:
Originally posted by Decibel@Oct 24 2006, 18:32
Först och främst hajjar jag inte varför det skrivs om detta på WN, om du nu har ett problem med din beställning, vad har det med andra att göra?
Tala med loopia om din faktura/kvitto så får ju du en lösning iallafall, om andra också har likadant löser ju inte din situation, eller har jag missat något?!
Tycker bara det är ett jäkla gnäll för minsta lilla när det gäller webbhotell/domäner, ingen på wn har lösningen liksom.
|
Läser man inlägg med ilska i sikte så tolkar man texten på sitt eget lilla sätt.
Jag anser inte att jag varken berör ämnet utifrån att det skulle vara ett problem (andras olycka är inte ett problem för kunden i detta fall) eller gnäll (varifrån fick du det?).
Inlägget var bara ren information.
Tycker i allmänhet att folk borde lära sig att skilja på gnäll, påhopp, kritik och information.
Om du inte tyckte att inlägget var lämpligt skulle du kunnat ställa frågan till mig vad jag vill få ut av det istället för att ha en kränkande ton.
--------------------
Enligt mina bankuppgifter så har inte Loopia dragit sitt belopp ännu.
Begår man något brott om man håller tyst i detta fall och låter det här glömmas bort?