Medlem
|
|
Reg.datum: Feb 2004
|
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
Tack Silon för svar, men på den siten jag mest oroar mig för har vi PR4 på en undersite och PR5 på själva introsidan, och nästan alla som länkade till dessa syntes via sökning på Google förut. :huh:
Åh nu trillade 10-öringen ner... Du menar de som länkar till måste ha minst PR4... S h i t - har de ändrat på det!!?? Fast några av dem som länkar till siten har ju PR4... ?
VAD HAR HÄNT!!!
För övrigt är inte ju bara ens egna länkar man vill se, man vill ju se vilka som länkar till andras siter osv...
Kan man få en översikt i statistikprogram på Alla som länkar till en viss site? Eller är det inte typ varifrån man får trafik man bl.a kan se? (Nu har jag inte testat några andra statistiktjänster än Extreme (globen) och några olika som ingår och tillhandahålls av webhotellen). Så gäller ju samma här: man vill veta vilka som länkar till andra t.ex de med liknande siter i en kategori, det blir svårt/omöjligt med ickeofficiella statistikprogram.
Innerligt tacksam för svar & hjälp...
Det har ju blivit allmänt trögare de senare månadarena att få komma med i DMOZ. Och på AltaVista; Fast (AlltheWeb), Yahoo m-fl i den svängen kan man inte lägga in/anmäla siter längre fritt, utan den möjligheten kommer tillbaka frampå... (För de som vill riskera lite pengar för en anmälan som kanske inte blir godkänd och inkluderad stöter det kanske inga problem, eller för de som känner sig så pass motiverade att betala för att komma med snabbare).
Jag har inte bråttom med att bli indexerad men vill att manuellt arbete fortfarande ska löna sig.... Och jag vill att faktaunderlag ska synas.
|