Nykomling
|
|
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 5
|
|
Nykomling
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 5
|
Jag har tidigare "spytt lite galla" här över Proinet. Vi har varit med om den där hemska resan, men vi trodde på Kjette och bestämde oss för att vänta. Det skrivs mycket här om att man kan väl lika gärna flytta när det blir problem. Helt rätt! Om det inte vore för att vissa funktioner och vissa special-lösningar låter sig definitvt inte göras på alla standard-hotellen. Vi har ratat både one.com, Loopia och en massa andra på grund av att vissa saker vi behöver inte finns där. Men det finns hos Proinet.
Strax före flytten och under flytten var det värre än någonsin, det som påstods bli en smidig automatiserad process blev ett totalt elände med flera dagars nertid för många. Tråkigt Tråkigt.
Men nu över till det positiva!
Sedan flytten funkar det klockrent! Snabbt, stabilt, smidigt. Och det bästa av allt, supporten har för oss mött upp till vad de lovar.
Mitt under flyttprocessen saknades en funktion i C-panel, (vi hade alltså flyttats, men många kvar) man misstänker ju att under den hektiska tiden är det döfött att få ett svar; Inte då. Kjette svarar glatt. 30 sek senare är det fixat. Vet att många tycker att det hade varit bättre att flytta konton än att hjälpa de som blivit flyttade, men för oss var det viktigt.
Natten mellan 12-13 okt provkörde vi vår "nya" site, för att ev. lansera om allt funkade. Vi upptäckte vid tvåtiden ett kommunikationsfel mot en av våra betal-partners. En funktion i curl saknas. Ett pling på live-supporten, 30 sek senare var det fixat!
Vi börjar känna igen det Proinet vi började hos!
Vi är nu supernöjda! Och sänder en eloge till alla de som kämpat för att komma hit.
De har fått så mycket skit under den här resan, så de kan gott få lite beröm också när det funkar bra!
Och, nej! Vi är inte heller med i något affiliate-program, vi får inget betalt för att skriva det här.
Jag råkar bara vara en person som tycker att man kan få en andra chans.
Helt enkelt!
Göran
|