Ämne: MISSDOMAIN
Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-20, 15:21 #57
PeterHAs avatar
PeterHA PeterHA är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 218
PeterHA PeterHA är inte uppkopplad
Medlem
PeterHAs avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 218
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas
Vilka problem du har?
Varför fortsätta gnälla, skicka ett pm och red ut det med missdomain.
Det är ingen som gnäller, bara bemöter det som missdomain m fl skriver inlägg om.

Citat:
Originally posted by -Wojt@Oct 20 2006, 13:56
PeterHA, får du 34.000 spammail? Försök filtrera bort det så kan du snacka sen. Mail är inte tillförlitligt för fem öre. Isf skulle det väl inte vara några problem eller hur?
Sluta gnäll och red ut problemet som föregående säger istället.
Om missdomain får 34000m spammail, det är väl deras problem inte kundernas?
Dom får väl göra något åt det isf...
Det är ingen som gnäller, bara bemöter det som missdomain m fl skriver inlägg om.

Citat:
Originally posted by -Terabyte@Oct 20 2006, 13:56
Jag använde MissDomain nyligen och det tog tid, vilket berodde på köparen. Vid kontakt gick det snabbt och smidigt. Sedan kan man ju inte klaga om det finns ett flertal sätt att nå de på, speciellt när det finns telefon och Skype Ringde Emil ockå en gång för att snabbare få svar och det gick bra. Telefonen fungerade
missdomain skriver själva mail till kunder och får då givetvis mail från kunder
och bör då också svara på dessa.

Citat:
Ursprungligen postat av superstoffe
Måste iförsig säga att spam aldrig ska vara en ursäkt för seriösa företag. Det är upp till företaget att det fungerar, inte kunden. Om man nu driver ett internetbaserat företag så bör ju dessa kanaler fungera klanderlöst. Visst finns ett telefonnummer att ringa .. men det ska vara ett alternativ, inte ett måste.
Men men, det är ju min åsikt. Det flesta här verkar gärna backa upp MissDomain, och det gör jag gärna själv också då jag personligen inte haft några problem tidigare, men i det här fallet kan jag inte annat förstå irritationen från Peters sida.
Men jag tycker nog man ska dämpa ner smutskastningen så här officiellt och lösa det tillsammans nu när man fått kontakt.
Det är absolut ingen smutskastning utan endast konstaterande av fakta.
missdomain svarar inte på sina kunders mail och ger inte den service man som kund kan kräva.
PeterHA är inte uppkopplad