Citat:
Originally posted by Micke04@Oct 20 2006, 13:00
470 timmar låter inte som speciellt mycket, men kan nog räcka till en grund. StarCommunity tror jag tar från ca 500 000 kr för ett community i den billigare klassen.
Modell bilder [.] se har tagit ruggigt måga fler timmar än 470. Det kan kanske tyckas vara mycket, men det är mycket runt omkring som inte syns på utsidan.
|
De 470 timmarna kommer säkert ökas lite, men det räknar vi med och då är det ibland pga att vi stöter på visa problem som vi kanske själva skulle ha varit duktigare på att lösa.
Oj det är mycket pengar, vi har tänkt att lägga oss en rejäl bit under det! Skall kika på vad StarCommunity har för funktioner på sina communitys. Eller tog en kik med en gång.
Resedagboken är den sidan jag känner till bäst av de som de har gjort vid en snabb titt. Så du menar att de tar 500 000 för de communityt tex?
Men om vi jobbar mer på sidan under ett år eller länge med optimeringar så springer den totala tiden också iväg en bra bit.. De 470 timmarna är ju för första grunden med det mesta som behövs vid start.
Kan tänka mig att det ligger mycket tid bakom ”modellbilder”. Tyckte även att sidan såg bra ut!
Tackar tackar!