Citat:
Ursprungligen postat av PeterHA
Att dom inte skulle kommit fram tror jag inte på, för att det gäller inte bara ett mail utan fler.
|
Som jag skrev i mitt förra inlägg, om du skickar ett PM med din e-postadress så ska vi undersöka vad som hänt med ditt mail. Låt oss få chansen att ta i tu med problemet istället för att fortsätta mata på med kritiska inlägg.
Citat:
Originally posted by -PeterHA@Oct 20 2006, 03:28
Men inte en bokstav orkade missdomain skriva för att hjälpa till, det är mycket dålig stil
|
Jag valde att inte kommentera ditt inlägg innan jag pratat med min kollega Björn för att se om han kände till vad som hänt.
Citat:
Originally posted by -PeterHA@Oct 20 2006, 03:28
För mig har missdomain iaf bevisat att man inte bryr sig om kunderna, bara pengarna
|
Jag tror du inte förstått vår tjänst. Vi tjänar ju pengarna på försäljningarna, vilket betyder: inga kunder = inga pengar. Varje kund är viktig för oss, men jag förstår om du väljer att inte använda oss igen på grund av din irritation kring ditt obesvarade mail.
Citat:
Ursprungligen postat av PeterHA
Beträffande att ringa så är det inget alt för mig då jag reser mycket och bor utomlands.
|
I och med att många kunder bor utomlands så har vi även lagt upp så man kan nå oss via Skype, och idag får vi faktiskt fler samtal via Skype än via den vanliga telefonen.