PeterHA, tråkigt om vi inte har svarat dig, och jag kan bara be om ursäkt och lovar att vi ska se över våra rutiner. Som jag nämt i tidigare inlägg så har vi haft en del problem med vår mail och min kollega Björn håller även på att se över hela vårt mailsystem i och med att antispam-filtret inte fungerar 100% och vårt autosvar verkar ha ett helt eget liv. Om det är någon som vet ett bra supportsystem så får ni gärna tipsa oss.
Vi får nästan sedan i måndags så har vi fått över 34000 spam, och detta är ett stort problem för oss. I och med den stora volymen så blir det omöjligt att gå igenom de mail som fastnar i spamfiltret för att se om dom hamnat där av misstag.
Men
PeterHA, pm:a gärna över din e-postadress så ska jag undersöka vart ditt mail tagit vägen.
Citat:
Originally posted by Nicklas@Oct 17 2006, 15:23
Varför spyr du din galla över detta här. Prova att ringa om du har så bråttom
|
Vi har sedan 6 månader tillbaka publicert både telefonnummer men även lyft fram skype som en möjlighet att kontakta oss på, och självklart hade vi föredragit ett snabbt samtal än "galla", men i och med att vi jobbar med internet så kan man inte kräva att folk använder sig av telefon. Och får jag gissa skulle jag tro att den stora delen av medlemmarna är datasnubbar som helst vill slippa personlig kontakt.