Ämne: Swemedia?
Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-19, 11:46 #39
Finnmeras avatar
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2005
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare
Finnmeras avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Originally posted by hubbert@Oct 19 2006, 11:06
Vad som gäller provet så generellt är naturligtvis mer kunskap en fördel, detta oavsett om man gjort prov eller inte.
Jag tror säkerligen att du kan en hel del om Adwords, men jag råder dig ändå att avlägga provet då du lättare kan förmedla till eventuella nya kunder att du kan det.

Anledningen till att jag bemöter allt detta är att dels så märker jag allt som oftast att SEO företag/repsentanter försöker föringa värdet av sponsrade länkar oavsett vem eller vad som sköter dem och det är ju helt fel.
Jag har ännu inte mött någon som är 100% nöjd med alla sina placeringar på den ordinarie träfflistan och då kan man komplittera med sponsrade länkar som minst.

Transparens i prismodellen är det enda i längden framgångsrika konceptet, vi erbjuder naturligtvis det till våra kunder, om man inte kan försvara sitt koncept med mindre än att man gömmer olika kostnaderna i ex paketförsäljningar mm så håller inte ens företagskoncept länge till.

I KSM som drivs av Sveriges annonsörer är kravet om transparens med som en röd tråd.

Mvh
FinnMera
Finnmera är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat