Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-19, 09:58 #1
Kaktuss avatar
Kaktus Kaktus är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2006
Kaktus Kaktus är inte uppkopplad
Nykomling
Kaktuss avatar

Reg.datum: Oct 2006
Hej! Jag har stora svårigheter med prissättningen på mitt projekt.
Vore väldigt tacksam om någon orkade läsa detta och åtminstone ge det någon kommentar eller något att referera till.

Ett Community i toppklass som kan konkurrera med de stora lirarna!
Fin och effektiv kod med fina användarvänliga funktioner.
Snygg och stilren design men liten till storleken för att hålla landningstiden så låg som möjligt.

Kommer bygga mycket på ajax.

Skall klara 100 000 + användare och självklart vara cross-browser.
Det skall även vara dynamisk width.
Användarvänligheten skall vara optimal och mycket noga framtagen.

T.ex tycker jag att komplett.se har riktigt hög klass när det gäller funktionalitet och användarvänlighet för att vara en datorbutik! Det är inte vilken datorbutik som helst!

Jag kan inte referera till något Community som jag älskar för att det är producerat grymt bra! Men det finns säkert många riktigt grymma! Många är bra och fyller sina funktioner! Lunarstorm har sjukt många användare men mycket föråldrad kod och layout! Google däremot bygger sina funktioner riktigt skarpt tekniskt och funktionellt!

Innehåll:
Bas innehållet skall vara som ett vanligt fullfjädrat standard Community med gästböcker, meddelanden, vänner, etc etc etc.

Sidans huvudkoncept bygger på två andra grundpelare som är integrerade i Communityt. Men de är hemliga för tillfället.

Admin-systemet skall vara nytänkande och extremt lättanvänt.

Vi har redan gjort två mindre jobb åt samma kund och nu undrar jag vad jag ska skriva på offerten till detta Communityt (utifrån den information som jag har angivit.)
Då menar jag inte med det innehållet som är hemligt.
Självklart är det väldigt svårt att svara på detta men någon har säkert något bra att komma med!

Tack på förhand

Ha det gott!
Kaktus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat