Ämne: Swemedia?
Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-18, 15:40 #33
Finnmeras avatar
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2005
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare
Finnmeras avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Originally posted by hubbert@Oct 17 2006, 17:19
Lyckvall:
Citat:
När jag läser inläggen här verkar det somom jag lika väl kunde ha gjort detta själv
Inget större arbete att göra det själv https://adwords.google.com/select/Lo...E-ET-ADS&hl=sv.
Du kan skapa ett konto, när du sedan har skapat kontot kan du också erbjuda tjänster som att sälja sponsrade länkar till andra. Finns även en del företagen som har en form av Qualified-stämpel från Google och får använda Googles egen logga på sin sida. Kraven där är att annonsera för 1000$ på tre månader och göra ett skriftlig test. För övrigt inga skillnader mot att inte göra testet.

Det verkar som du generaliserar lite väl mycket här

Om man avlägger och klarar av provet på Google Adwords professional så kan jag garantera dig att man har i alla fall lärt sig att ha unika texter till unika sökord och inte slösar bort värdefull utrymme i Titlen med b.l.a företagsnamnet mm.
Ta fram fraser och inte bara ta generella sökord, ha rätt matchnings alternativ..and so on

Vår erfarenhet är att många som väljer att göra detta själva inte tar sig tiden att läsa och lära sig allt och därmed så släcks deras kampanjer ner ibland då de inte klarar av Google:s kvalitetskrav.

Nu säger jag dock inte att alla som har avlagt provet verkligen gör allt detta men de har i alla fall bevisat att de kan göra rätt.

Tilläggas kan hubbert att det finns även en större gräns på Professional än vad du angav i ditt exempel gå in på vår hemsida
www.finnmera.se
och tryck på Google adwords professional loggan så hamnar du hos Google titta på den och sök sedan i texterna från Google och se om du hittar skillnaderna mellan Invidual och Company.

Mvh
FinnMera
Finnmera är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat