Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-18, 11:34 #209
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
Sen i Fabians namn vid tanke på nerladdnign TV3 förlorar tv tittare och på det sättet förlorar dem pengar också.

Sen är det en jävla massa folk som håller på med pinga ner våra nät och saba databaser.

Det är ju för fan olagligt med som sakt så ork jag inte ens gå till snuten anmäla sånna grejer.

För dem har endå inte kunskaper veta hur dem ska hantera saken.

------------Decibel----------
Decibel: Har helt rätt.

kan ta dålig snack men det fins en massviss andvändare i denna tråd som har hoppas på och säger att dem har snackad med än.

Bara för att kunna tillägga ännu mer som inte är sant.
Håll er till sanningen och snacket om sajten och börja inte tillägga en jävla massa saker....

Fast det är ju rätt kul se folk börja tillägga saker.
Förvånar mig inte att det snart plopar upp en inlägg här som sägs att jag har sakt att man kan flyga om ett flygplan med mina händer.

OSV. Sen har jag ju sätt ett inlägg där dem säger att dem har hört att jag är 20 osv fast det är ju bara för få till ännu mer.

Ajabaja håll inte på med fildelning det har gjätt sverige över 100.000 eller fler va det jag läste som blev kriminälla med den nya lagen.

Redan tillexmpel på DC där man gör fildelning där man hjälper folk få ladda ner av varan är ju olagligt.

Ingen är ju helt perfekt
smsnetwork är inte uppkopplad