Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-17, 16:35 #3
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Citat:
Originally posted by Conth@Oct 17 2006, 16:21
TD premium pool
Kan du ge ett exempel på en kampanj på TD som varit CPM?

Min uppfattning är att CPM, CPC & CPA alltid tenderar till att bli samma peng i sista änden.

Om annonsören tjänar på CPM är det CPM osv ... Har annonsören CPM & CPA som alternativ är det nog bättre att välja CPA om budskapet är att sälja en produkt.

Nån kampanj som verkligen går ut på branding har jag aldrig sett på dom svenska aff-nätverken. Förutom då smygbranding som jag nämnde i denna tråden.
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat