Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 3 471
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 3 471
|
Kan meddela att jag skickade tillbaka fakturan via email + en "jag tänker inte betala / ej beställt"-msg. Jonatan ringde upp och förklarade att de delvis hade felfakturerat mig (3000 istället för ~400) och delvis att de hade gjort fel eftersom jag redan har avbeställt tjänsten muntligt en gång. De har skickat en motfaktura på detta belopp.
Anledningen till att de fortsatte fakturera mig var för att jag inte själv gått in och avbokat "tjänsterna" (dvs varje kod man kan skicka till deras sms-nummer) - något jag trodde skedde automatiskt när man säger "säger ni upp mitt konto nu?" och de svarar "ja".
I senaste samtalet frågade jag återigen Jonatan om de tänkte stänga mitt konto åt mig nu, varpå han svarar ja. Idag loggade jag in för att verifiera detta.. tror ni tjänsterna är borta? Nej.
Hade det inte varit för detta strul hade jag tänkt lämna det här ämnet, men eftersom MyPay gång på gång bevisar sin inkompetens har jag lite svårt för att låta det vila.
|