Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-12, 17:00 #5
Ingos avatar
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2005
Ingo Ingo är inte uppkopplad
Supermoderator
Ingos avatar

Reg.datum: Jan 2005
Ja då är utredningen klar hos Loopia och de har fått fram att jag INTE har tagit bort domänen hos Loopias dns tjänst utan istället ligger problemet i en bugg i deras systemsom innebar att när jag valde att hoppa av som webbhotellkund hos företaget men ändå ville ha mina domäner parkerade hos de så försvann samtliga dns tjänster för dessa.

Någon förklaring till detta förrutom att det finns en bugg i systemet har de inte att ge och någon form av ersättning (Goodwill) från företagets sida är inte att tänka på.

Han pratade också om att han inte rek kunderna att använda dns tjänster för att de inte är tillförlitliga samtidgt som han tyckte det var ett utmärkt system som man nog borde ta betalt för.

Fick även information av killen (supportansvarig) att VD:n för Loopia ännu ej har utsets, får hoppas att denna iallafall kan ta tag i problemen om de vill behålla nöjda kunder.

Var även jag som upptäckte en bugg i deras faktureringssystem som innebar att fakturorna vad gäller *.se domäner ej kom fast man ville att Loopia skulle sköta just detta.

Ja Loopia buggar loss!
Ingo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat